Lolly blog

Lolly blog

About me

latest comments

Gallery

Facebook

Translate

#2 Fotografia - moje hobby

By 05:31

Czym jest dla mnie fotografia? 

Fotografia jest moim hobby, moją pasją, która pozwala mi na ucieczkę od tego, co się dzieje dookoła mnie. Jest sposobem na rozweselenie, mam pretekst, aby wyjść z domu, w którym potrafi się tylko krzyczeć.

To nie jest tak, że jak ktoś ma dobry sprzęt i fajny program z efektami jak na instagrame to już odrazu jest jakimś Bogiem w tym, o nie, do tego trzeba mieć jakąś smykałkę, bo można robić beznadziejne zdjęcia o wspaniałej jakości, albo przepiękne zdjęcia robione cegłówką.

Nie mówię, że mam jakiś talent w tym kierunku, bo moje fotografie są, no cóż, niezbyt dobre xD Ale ważne, że sprawia mi to przyjemność, uszczęśliwia, tak?

Zdjęcia potrafią być odzwierciedleniem duszy, nastroju. Potrafią rówinież uszczęśliwać nas lub zasmucać, magia?
Uwielbiam robić zdjęcia na świeżym powietrzu, ponieważ zawsze, ale to zawsze, można znaleźć coś ciekawego, co można sfotografować. Ten rodzaj sztuki jest moim zdaniem jednym z najłatwiejszych i chyba najciekawszych, zdjęcia w dzisiajszych czasach są podstawą wszystkiego, chociażby zdjęcie do paszportu.
Dobra, chyba zboczyłam z tematu haha

Chcę poprzez swoje zdjęcia złapać wszystkie dobre, wesołe chwile, aby potem, gdy wpadnę w dołek przywołać je i się podnieść z uśmiechem dzięki dobrym wspomnieniom.
Może i piszę dennie, ale co z tego, nie jestem maszynką do pisania poematów, jestem dziewczyną, dla której fotografia jest bardzo, ale to bardzo ważna.

Może również interesujecie się tym co ja? Macie swoich ulubionych fotografów? Albo ulubiony tumblr czy jakiś fotoblog? Piszcie proszę w komentarzach 














Pozdrawiam 
Lolly 




You Might Also Like

10 komentarze

  1. też b. lubię fotografię. ;p

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię robić zdjęcia :) Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ♥ Buziaki !;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia:)

    wpadniesz do mnie?
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia, też bardzo lubię fotografie ale niestety nie mam dobrej jakości aparatu - pozostaje mi tylko telefon :/ ;)

    wiska-blog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zajrzyj na jestrudo.pl - genialny blog jeśli chodzi o fotografowanie, mnostwo przydatnych, rozwijajacych postow, wiedza podana w przystepny sposob, no super no :)
    powodzenia! robienie zdjęć to super sprawa, tez uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię fotografować ale robię to amatorsko i nie wiążę z tym przyszłości :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie jestem fanką fotografii. Owszem, robię jakieś zdjęcia, ale ani sprzęt, ani umiejętności nie pozwalają mi na szaleństwa oraz wspaniałe prace. Ale podziwiam ludzi, którzy z uporem się uczą, robią postępy i odnajdują radość w robieniu zdjęć. W ogóle ludzie, którzy mają jakieś pasje, są zdecydowanie ciekawsi niż ludzie, którzy nic w życiu nie robią.

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Zwykła nastolatka o imieniu Ola to ja. Należę do fadomu Directioners, Beliebers oraz Roomies. Kocham śpiewać, fotografować i malować, to moje pasje, którym się oddaję. Lubię też bardzo czytać książki, można powiedzieć, że jestem takim książkowym molem. Interesuję się również modą, ale nie jestem zbyt wielką znawczynią. Staram się pomagać innym i wywoływać na ich twarzach uśmiech.
Kontakt

Ask: http://ask.fm/kochamMaicona
GG: 44395572
Instagram: littledaixy

STATYSTYKA

Image Credits

OBSERWATORZY

Popular Posts