Lolly blog

Lolly blog

About me

latest comments

Gallery

Facebook

Translate

#1 Początek początku

By 06:22

Hej, cześć i czołem!

Co ja tutaj robię?
Sama tego nie wiem. Może moje głupoty kogoś zaciekawią? Zainspirują? Mam taką małą nadzieję. 

O czym będzie blog? 
O wszystkim i o niczym, czyli tradycyjnie. Co wpadnie mi do głowy to tutaj opublikuję! Chciałam dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami, pomysłami czy przygodami. Bardzo lubię pisać a szczególną satysfakcje przynosi mi to, że ktoś czyta moje bzdety. 

Posty?
Myślałam, aby dodawać je co tydzień lub częściej. Na pewno nie będą długie, nie potrafię (jeszcze) pisać czegoś takiego, że tak to sformułuje. Będę dodawała dużo zdjęć, co jednym może się spodobać a drugim nie, lecz chciałam się podzielić swoją fotografią, nie jest ona dobra, bo to czysta amatorka, ale może coś tam się spodoba haha 

Coś o mnie? 
Jestem zwykłą dziewczyną z dużego miasta, która ma marzenia. Niezbyt ładna, nie bogata, gruba, ale za to o szczerym sercu, które chce pomagać. Jestem z natury pesymistką, co jest wielką wadą w oczach innych, ale jestem, jaka jestem. Podobno mam artystyczną duszę, z czym chyba mogę się zgodzić, ale to chyba, pewna nie jestem.

Co by tu dodać?
Właśnie nie wiem.. Pisanie takich wstępnych postów nie jest chyba moją mocną stroną, kolejne powinny być lepsze, muszą być, obiecuję.

Mam nadzieje, że nie zwaliłam tego i jest to, chociaż w małym stopniu interesujące haha

Kocham, Lolly aka Ola x 

You Might Also Like

1 komentarze

O MNIE

Zwykła nastolatka o imieniu Ola to ja. Należę do fadomu Directioners, Beliebers oraz Roomies. Kocham śpiewać, fotografować i malować, to moje pasje, którym się oddaję. Lubię też bardzo czytać książki, można powiedzieć, że jestem takim książkowym molem. Interesuję się również modą, ale nie jestem zbyt wielką znawczynią. Staram się pomagać innym i wywoływać na ich twarzach uśmiech.
Kontakt

Ask: http://ask.fm/kochamMaicona
GG: 44395572
Instagram: littledaixy

STATYSTYKA

Image Credits

OBSERWATORZY

Popular Posts